احساسی

مطالب جالب وخواندنی،احساسی و...

احساسی

مطالب جالب وخواندنی،احساسی و...

 سلام به دوستان گلم امیدوارم هرجای دنیا که هستید شادباشید


منو هم درتوسعه وبلاگم همراهی کنید...شاید بگید توکی هستی الان میخوام از خودم براتون بگم تا


بهتر منو بشناسین از حالا از تک تک تون ممنونم.


من رسپینا،متولد۱۲ظهر۳۰فروردین۷۹،عاشق گل سرخ و رنگ سرخ،شیفته ی راه رفتن زیر باران البته 


بدون چتر،شب ها بی خواب  و روزها بی تاب،دلباخته ی غروب خورشید...


ازسنت ها شب یلدا را بیشتر دوست دارم.


سرنوشتی دارم پراز خطوط مبهم وسرگردان ومنتظر کسی که روزی قراربود برای همیشه بیاید و


بماند،هروقت به آرزویتان رسیدید دعایم کنید این حرف همیشه اول و آخر منه،باوجود تمام این 


حکایات و شکایات تنها یک حرف برای گفتن دارم هم به اویی که قرار است بیاید وهم به آنانی که


حرفهایم را بخاطر آن اوی گمشده میخوانند،بازهم«یاتو یا هیچ کس دیگه»


نظرات 4 + ارسال نظر
توسکا جمعه 28 آذر 1393 ساعت 13:16

واقعا عالیییییییییییییییییییییییییه ایدا جون

تشکر فراوان

فاطی چهارشنبه 12 آذر 1393 ساعت 16:02

سهند جمعه 7 آذر 1393 ساعت 14:55


خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم واقعا خیلی جالبه مطالبت موفق باشی رسپیناجون.

نفس جمعه 7 آذر 1393 ساعت 14:53

عاااالیه رسپیناجون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.