احساسی

مطالب جالب وخواندنی،احساسی و...

احساسی

مطالب جالب وخواندنی،احساسی و...

پیامی از خدا

میدانم هرازگاهی دلت تنگ میشود همان دلی که جای من در آن است،آنقدرتنگ می شود که حتی


یادت میرود من آنجایم دلتنگی هایت را ازخودت بپرس ونگران هیچ چیز مباش!هنوز من هستم


هنوزخدایت همان خداست!هنوز روحت ازجنس من است....،امامن نمیخواهم توهمان باشی توباید


درهرزمان بهترین باشی،نگران شکستن دلت نباش!می دانی؟شیشه برای این شیشه است،چون قرار


است بشکند،،،،وجنسش عوض نمی شود....ومی دانی که من شکست ناپذیر هستم،وتومراداری....


برای همیشه!!!هروقت گریه میکنی دستان مهربانم چشمانت را می نوازد،هرگاه تنهاشدی تازه مرا


یافته ای،درست است مرافراموش کردی،امامن حتی سرانگشتانت راازیادنبردم!دلم نمی خواهد


غمت راببینم،میخواهم شادباشی،این رامن میخواهم،توهم میتوانی این رابخواهی،خشنودی مرا.


من گفتم:ماخواب را مایه آرامش شماقراردادیم،ومن هرشب که میخوابی روحت رانگه می دارم تا


تازه شود....نگران نباش!دستان مهربانم قلبت رامی فشارد شب هاکه خوابت نمی برد،فکرمیکنی


تنهایی؟؟؟نه،من هم دل به دلت بیدارم،فقط کافیست خوب گوش بسپاری وبشنوی ندایی که تورا


فرا می خواند به زیستن.

                                                                                 پروردگارت با عشق.....

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.