احساسی

مطالب جالب وخواندنی،احساسی و...

احساسی

مطالب جالب وخواندنی،احساسی و...

بدهکار

ما بدهکاریم به یکدیگر،برای دوستت دارم های ناگفته


 که پشت غرورمان ماند تا نشان دهیم منطقی هستیم.

نظرات 4 + ارسال نظر
رضا دوشنبه 4 اسفند 1393 ساعت 17:40

باش چشم تلاشمو میکنم

چشمت بی بلا عزیزم♥

رضا جمعه 1 اسفند 1393 ساعت 12:01

آرزو خانم مونده طرف مقابلت کی باشه ودرظمن نظر خودتم باشه برا خودت
ولی
رسپینا جون حرفت درسته منم وقتی باهاش حرف میزنم نمیتونم بگم دوسش دارم یا قربون صدقش برم ولی خودش میدونه که چقد دوسش دارم و همه ی زندگیمه

صد در صد میدونه ولی بهتره ک هر ازگاهی بگی ک دوستش داری

آرزو پنج‌شنبه 30 بهمن 1393 ساعت 15:35

نگو من گفتم ب کجا رسیدم تو بگی ب کجا برسی.

وحید یکشنبه 19 بهمن 1393 ساعت 13:52

واقعا گل گفتی کاش میتونستم به تنها عشقه زندگیم حنانه بگم که چقدررررررر دوستش دارم ولی حیف نمیتونم،کاش الان این نوشته رو بخونه....حنانه دوست دارم(وبت عالیه رسپینا)

آقا وحید تادیر نشده زود برید بهش بگید ایشالا که به عشقتون برسید.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.